Happy new year

Jag tänkte ge mig på en resumé av året som har gått, även att jag inte kommer att komma ihåg hälften av allt som har hänt.

DEL 1
Januari



Nyktrade till efter nyårfirande
Umgicks ovanligt mycket med syster
Träffade min stora kärlek för första gången

Februari



Firade Sara med tjejmiddag på Soya
Bokade sommarens resa med The gaang
Upptäckte fenomenet Blondinbella på gott och ont
Skidresa till åre
Blev tillsammans med Stefan

Mars


Fest hos födelsedagsbarnet Malin
Resa till Skottland och träffade alla underbara människor igen. Jag saknar er så. Speciellt Rachel som praktiskt taget är min tvilling från andra föräldrar
Jobbade på turistbyrå

April
 




Stockholmresa till älsklingens familj
I Vetlanda med släkten
Skolan tog kål på oss
Grillfest hos Kalle

Maj




Angie fyllde 18 år
Vårfest med laget
Personalfest med Donken
Liseberg
Vild klassfest
Åskadare på x-antal baler
Var på Adams student i Borås
Firade min 18-årsdag på bästa möjliga vis
Rix Fm festival

Del 2 får ni vänta med spänning på.
Nu ska jag ta löpet sen blir det fika och bio. Och förhoppningsvis Björn Gustavsson afton med brudarna ikväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback