Hej mina griseknoar!

Nej hag har inte dött.. bara haft sjuhelvetes mycket senaste dagarna
Vår Kompiscup blev verkligen en succé. Idag är vi förresten i tidningen! Helfräsch bild med! haha

Nyss hem från bussen hände en sådan där finurlig grej som förgyller tillvaron:

En man i förtiårsåldern, som ser ut att inte komma från denna jord med indianinspirerade kläder, hoppar av bussen på samma ställe som jag. Jag känner att han kommer närmre och närmre mig och helt plötligt börjar han skrika med den mest bögiga rösten hur mycket han hatar slaskväder. Vi börjar tippa chansen att ramla och han börjar följa efter mig i varenda steg jag tar. Detta för att han vid det här laget vet att jag gått den här vägen i 16 år och är då den så kallade vägexperten medan han är från Stockholm och bara gått den 3 månader. Det visar sig att denna suspekta man undervisar tjejer i min ålder i modern balett och vill genast ha med mig till deras träning i Junebäckshallen. Helst på momangen! Han tyckte jag var "tjäckt" klädd och skulle passa bra, eller för att citera "exellent" i deras nya uppsättning. Med filmen Yes man i bakhuvudet övervägde jag för en halv sekund innan jag valde vägen hem till mig istället. Men visst vore det sjukt kul?


One girlfriend, one boyfriend




Kommentarer
Postat av: julia

jag såg dig i tidningen idag, lalalala

2009-02-25 @ 21:33:45
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: Girlfriend!

Vilken fiin bild snuttis! :)

2009-02-26 @ 14:52:59
Postat av: Stefan

Härligt att man ser ut som en neandertalare! :P

2009-02-27 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback