Saknad



Ignorera min rumpa som här lyckas se större ut än Beoyncés men denna bilden är lycka! Tagen i Turkey i somras och jag har både min fina mobil och underbara klocka kvar. Åhh!

Fick nyss ett brev från polisen. Spännande tyckte jag tills jag öpnnade. Det stog ordagrant att utredningen och spaningsarbetet efter min mobil har lagts ned. Tragiskt jovisst men komiskt är enda rätta ordet! Som om det någonsin ens har varit någon utredning eller trupper som varit på stan och spanat efter just min mobil...
Eftersom min rosa motorola har gått ur tiden sen länge är jag desperat behov av en ny. Jag hittar absolut ingen jag vill ha och skulle behöva er hjälp. Vet ni någon mobil som inte är allt för dyr, snygg och praktiskt? okej stryk det sista. Sen när har jag letat efter praktiska grejer?

Ha en trevlig fredagkväll för det kommer jag garanterat ha
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback