Pannkisar

Eftersom min kära mor hade glömt att köpa hem salladerna till middag som jag har gått och längtat efter hela dagen var jag husmorlig och ställde mig och stekte pannkisar till familjen. Dom blev gööörgoa. Hör till ovanligheten att se mig vid spisen men det gäller att börja i tid för i September måste jag åtminstonde ha lärt mig att laga lite vettig mat. Annars lär de amerikanska barnen kasta ut mig! :)

Min torsdagkväll bjuder på massa religonsprov och lite presentfixning. Jag ser framemot helgen och framförallt lördag:) Kanske ser jag ännu mer fram emot nästa festliga helg som bjuder på studentfest och maskerad hos Mallan! ♥


Kommentarer
Postat av: Stefan

Kika in hoss mig och laga lite till.. ;)

2009-02-26 @ 20:42:42
Postat av: amanda

för att va helt ärlig tror jag att de amerikanskabaranen är okräsna nog att nöja sig med donken ;) men man kan ju aldrig vara säker ? :) <33

2009-02-26 @ 21:16:42
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Mammis

Och hur många pannkakor stekte du om jag får fråga PUSS!! Mamma

2009-03-03 @ 00:00:35
Postat av: til mum

haha inte så många men jag erbjöd mig... ;=)

2009-03-03 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback