Kom och ta mig långt härifrån

Det är i stunder som denna bloggar tjänar sitt rätta syfte; att uttycka känslor och inte minst aggretioneer!!

För nu är jag arg! I tre månader har nu jobbtiderna som jobbet lägger ut varje månad tagit slut på mindre än en timme! Det gäller alltså att runt mitten av månaden vara inne på Mctime som det så fint heter, helst varje timme för att försäkra sig om att man får någon tid alls. Vi som går i skolan och inte kan sitta uppkopplade tjuogofyrasju kan egentligen gå och slänga oss i väggen med en gång. Nu ska jag och träna handboll för stannar jag hemma är det risk att hagelgeväret åker fram!

På Mcdonalds har livet verkligen inte sina goda stunder för tillfället!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är updaten från saalbach då?;)

2009-02-18 @ 07:55:02
Postat av: lina

jag satt o tittade varje kvart hela dagen, fast dagen innan tyvärr. men nej då.. då verkade de va jävligt svårt att lägga ut de där fucking schemat. sen dagen efter då passade de tydligen bra. bara för att jag jobbade hela dagen. kl 11 la dom ut de. då jag började ! fuck :P hehe

2009-02-21 @ 16:57:50
URL: http://enlinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback