Måndagshälsning

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men trots att man befinner sig långt ifrån Sverige så slipper man inte julstressen. Det är julklappar hit,nyårplanering, upp skrivning på kurser som ska tas och planering inför när min finaste kommer hit och så vidare. Men snart kommer del 2 av vår resa- LA-delen. Den vill ni inte missa;)

Helgen var great med utgång och övernattning med tjejerna på hotell inne i San Francisco. Och idag har jag haft världens mysigaste måndag med tjejerna och min värdmamma inne i SF. Vi åt lunch med barnens mormor,mostrara,kusin och lite till bekanta till familjen. Sedan var det dags för Nötknäckaren. En 3 timmars lång show med sjukligt duktiga balettdansörer. Vi satt i ett sådant där privat bås ni vet och det kändes bara allmänt lyxigt. Julkänslan var högre än någonsin detta år när vi steg ut från teatern. Bra dag på jobbet helt enkelt! Kvällen har spenderats med min fina Sara och vi har julstressat runt om i halva stan.

PS: Jag är ruskigt advundsjuk på all er snö hemma och att ni får en vit jul!

Så här road var Andrea..

Och Mickis hade lika kul hon.. ;)



The Nutcracker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback