Ett litet jultips

Okej, jag kommer nog inte bli lika seriös som min syster är på sin blogg med att skriva ett julklappstips varje dag, men här kommer mitt bidrag iform av ett musiktips. Tyvärr kan ni där hemma inte ta del av det men till mina vänner här i San Francisco området, slå på 94.5 nästa gång ni kör era ungar på aktiviteter eller bara åker runt i bilen själv. 99.7 med bara partymusik i alla ära, men 94.5 är en julkanal. Och då menar jag att dom ENDAST spelar massa mysiga jullåter och inget annat. När marken ligger bar och adventsljusstakarna är obefintliga får man ta till alla små knep för att skaffa sig lite stämning. Själv ska jag ikväll köpa mig en mini-julegran att ha på mitt rum och igår inhandlades glögg på Ikea.

Ha en bra torsdag mian vänner, det är nått så gräsligt vad veckorna går fort!



Kommentarer
Postat av: Anne Grethe

Takk for tipset! Vi var også på ikea og handla gløgg i går :D

2009-12-03 @ 18:38:08
URL: http://maisadoesusa.blogspot.com/
Postat av: Stefan

Såååååå gott!, ska köpa glögg imorgon och njuta lite ;)

2009-12-03 @ 19:44:35
Postat av: Emmie

Okej! Men det känns skönt att höra från någon annan att det ändå funkar. Är iofs ganska säker på att det kommer göra det för oss också, men kan tänka mig att det är tufft många gånger :) Hoppas i alla fall du har det toppen Frida, nu börjar jag räkna ner dagarna!

2009-12-05 @ 21:07:22
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback