Ett hårt slag i magen

Jag blir så himla ledsen. Har en amerikansk bank här nere som min lön ska gå in på såsmåningom när min värdmamma har fixat alla inställningar som behövs. Detta kortet har jag använt 3 gånger och jag vet att jag bara har haft typ 30 dollar på det. Dock har det lyckats överstiga vilket jag inte haft en aning om så därför har min jäkla skitbank dragit en avgift på 105 jäkla dollar!! Bara för jag överstigit mitt konto med 5 dollar=30 kr!!! Detta känns som ett stort slag i magen, i juletider och allt då man verkligen behöver varende öre man kan spara av sin pyttelilla aupair lön. Jag kunde haft det bra mycket roligare för dom pengarna nu när min älskling kommer och över nyår då planerna är inställda på en liten minitrip. ÅHHHH, jag är ledsen och arg! Nu ska jag ut på en lugnande springrunda och sen ska jag ta mig till banken och stå där i min frustration till dom öppnar. Men ni andra får ha en himla bra dag, min kunde börjat bättre...

Kommentarer
Postat av: Mammsi

Hej hjärtat det kan inte vara sant att du får betala 1000 kr för den lilla överträdelsen. Hoppas att det löser sig, Puss mamma

2009-12-18 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback