Åh vad livet är underbart!

Heeej alla vänner och kanske ovänner för den delen med.

Jag ville bara säga att jag lever, eller förresten stryk det där. Jag lever livet! Åh jag kan verkligen inte fatta att jag faktiskt just nu befinner mig i LA efter en helt underbar dag utmed kusten. Utförlig rapport får ni när jag kommer hem men morgonen började med ett något illamående uppvaknande på ett hotell i San Diego efter en minst sagt blöt kväll. Efter en hotellfrukost a la Continental (utbudet var minst sagt begränsat-kaffe&muffins) var jag och Evelina iväg. Vi är ett himla bra team vi. Vi började med ett stopp i La Jolla för att sedan fara vidare mot Laguna Beach. Alltså den känslan var obeskrivlig. Det låter ju helmesigt att säga att jag behövde nypa mig i armen för att förstå, men den känslan var det. Jag rös i hela kroppen, en utav de absolut vackraste platserna jag någonsin varit på. Lyckan var total
Resten av dagen spenderade vi tillsammans med söta Pernilla från Jönköping som bor i Manhattan Beach. Vi åkte till Redondo beach där dom spelar in pir&frukost scenerna från OC. Sedan for vi tillbaka till Pernilla och såg ett tydligen väldigt kännt fyrverkeri och sedan blev det ett mysigt restaurangbesök. Och bara en liten parantes, Pernillas sjukligt fina hus ligger mitt på stranden. Är det ok om jag kommer till dig ett antal veckor i sommar?;)
Vi har också hunnit med ett besök hos Evelinas kompis Hanna som bor i ett riktigt avundsjukshus i Hollywood.

Nu är klockan mycket och jag och Evelina ska mysa ner oss i vår hotellsäng. Imorgon blir det tidig uppstigning. Yes, ni läste rätt. Äntligen har jag hittat min jämlike när det gäller tidiga uppstigningar. Inget snack om saken att vi ska utnyttja dagen till fullo! Med vad får ni läsa om imorgon.

En liten sneak-peak på vår dag







Min söta reskompanjon





♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Evelinamammsi

Å vilka fina bilder och vilket fint väder. Jag är så avis men otroligt glad för er skull! Kram

2009-12-14 @ 13:48:22
Postat av: Tess

Låter kul! Vi måste åka ner där tillsammans i vår, <3

2009-12-14 @ 18:08:32
URL: http://tessiusa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fina bilder!:D

2009-12-16 @ 01:14:25
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Elin:

SV: åh vad härligt det ser ut! Hahhaha nej jag kommer faktiskt inte ihåg att ni gjorde det;) jag lovar dig syster. Saknar dig! <3

2009-12-16 @ 22:55:41
URL: http://elingrundstrom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ahh..va fina ni är:) saknar dig redan! flytta hit nuuu! Tack tack för allt!!!!!!!!

2009-12-18 @ 01:31:33
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback