1 December

Nyss hemkommen från en löprunda på Stanfordområdet. Har jag sagt hur mycket jag älskar att springa där bland alla elever och drömma mig bort att jag var en av dom? Jag fick mig nyss ett gott skratt när jag öppnade min mail och där fann en konstig lapp bifogad som jag totalt hade glömt bort..

Utifall ni inte kan läsa min gräsliga handstil- " Jag visste att du skulle ta min stjärna denna jul syster. Men vet du vad? Det är faktiskt helt okej för den är så mycket finare. Love you ♥"

Nu kommer minnet tillabaka att jag la en lapp i min julstjärna för jag var sååå säker på att min finaste syster skulle passa på att sno min när jag var borta. Redan då var jag alltså helt säker på att jag skulle sitta här nästan ett år senare, inte just här i Californien men på andra sidan jorden i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anne Grethe

Hei!

Så gøy å finne en skandinav som blogger fra Menlo Park :) Jeg flyttet hit for litt over en måned siden,sammen med mannen min som fikk jobb her og holder til ikke langt unna Burgess Park. Har bare skummet gjennom bloggen din, men det virker som du trives minst like bra som meg :)

Håper du har det fint (og at du skjønner norsk, skrik ut hvis ikke ;) )



Mvh

Anne Grethe

2009-12-02 @ 04:13:33
URL: http://maisadoesusa.blogspot.com/
Postat av: Elin

Haha den lappen skrattade jag åt länge du;) Nu står din stjärna så fint i mitt fönster;) Älskar dig syster!

2009-12-02 @ 08:35:08
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos, CA

haahha. Vad kul!

2009-12-03 @ 13:47:30
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback