Wednesday

Tack alla rara som har kontaktat mig från alla möjliga håll och kanter och erbjudit sina hundar för terapipromenader med mig. Jag har verkligen gjort min hemläxa om familjens hundar; googlat, pratat med sånna som har precis likadana hundar och pratat med min hundälskade syster. Enligt alla dem så får man leta efter snällare hundar än Labrador Retrievers. Ikväll väntar handbollsträning och möte men sen efter 10-snåret väntar nått ännu roligare. Min värdfamilj från Menlo Park ska ringa mig för andra gången. Denna gången ska jag få prata med pappan i huset också. Längtar så himla mycket, är inte nervös alls för själva samtalet.. bara för vad som ska hända efteråt. Har ägnat lite strötid idag på jobbet åt att skriva en +/- lista med denna familjen. Plus listan fick inte plats på pappret, enda minuset stavades med 4 bokstäver, började med h och ni kan nog vid det här laget lista ut vad som stod där.  Eller jo, det finns ett till väldigt stort minus och det är att jag inte alls skulle veta om Amanda skulle kunna komma hyfssat nära mig. Men någon utav oss måste bestämma sig för en familj först, sen får vi jobba utifrån det och försöka leta familj till den andra i samma område. Nu ska jag verkligen inte göra om samma misstag som sist och ta ut något i förväg, men det känns onekligen jättebra. Gud vad jag babblar! Om ni inte har slutat at läsa vid det här laget önskar jag er en trevlig kväll! :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback