Öland och så vidare

Tisdag morgon och dagen är totalt oplanerad vilket känns ovanligt men skönt för en gångs skull. Helgen spenderades som sagt i Henkes stuga på Öland med mina gamla klasskamrater Nathalie, Alex&Alex och Henke då förstås. Vi hade det hur mysigt som helst med grillning, några timmar på stranden, pyjamasparty och så vidare. En toppenlyckad helg helt enkelt! Och bara för att tilläga " Det finns ju tre stora städer i Californien: La, Los Angeles och vilken är den tredje nu igen" HAHAHA- Citat från min pärla Nathalie.

Gårdagen spenderades men mysfrukost hos Steff, Cupcakes bakning med Elin och hårdträning på gymmet och det nya Stationspasset med mamma. Nu ska jag ringa ännu ett argt samtal till Style by Stars. Jag älskar att klaga på företag när jag vet att jag har rätt ;).


Bild snodd från min älskade syster

Öland i några ynka bilder:

Henki husägaren


Alex sjusovaren (tror att vi ska åka klockan 8 på kvällen till Öland när vi i själva verket står utanför hans hus kl. 8 på morgonen och tuta )

Alex bönrullaren


Nathalie tacosätaren- Detta lär jag få gott om stryk för ;)


Min & Nathalies färdkost-Chocklad,ostbågar & en sockerböna (för nyttighetens skull).

En Natti & En Alex

Hela familjen Taikon




Kommentarer
Postat av: Laura

Hej:)



Jag tog faktiskt en bild på varje sida:) Men det är ett jättebra tips iaf^^ När har du planerat att komma iväg då?:)

2009-08-18 @ 14:39:31
URL: http://pajulaura.blogg.se/?tmp=1315463

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback