Days of my life

Äntligen säger jag bara! Sista heldagen på Donken är avslutad och jag är mer än lycklig!

Tycker att det passar sig med en  rejäl update, en sån där som är så sjukt tråkig att läsa men man gör det ändå, på de senaste dagarna:

En fredag: Klockan 6.30 ringde klockan för systrarna Grundström och timmen anslöt sig systrarna Björhagen för en minst sagt knaklig färd till Ullared. Efter ett fikastopp, massa Ted Gärdestad och Micheal Jackson, lite felkörningar och kissepauser i diken var vi äntligen framme i Paradiset? Sist jag var där tyckte jag i alla fall det var lite av ett paradis men denna gång var det ganska utplockat. Kläderna var torgetstil såklart, favoritschampoona var slut.. och så vidare. Men ändå lyckas man plocka på sig så mycket skit och undrar : hur kunde det kosta så mycket? Ett konstaterande under dagen var i alla fall att bara för att det är packat med folk verkar det vara ok att bete sig lite som man vill. En armbåde dit, en blåtira dit. Tv3:s dokusopa från Ullared lär ju bli en hatälskad succe!  Vi hade i alla fall en toppenmysig resa och planerar nu för en roadtrip i Europa när Ida fyllt 18. Den som lever får se ;)!

När vi kom hem var jag och Mallan sletna men att slappa vore väll överskattat. Till min besvikelse hade fortfarande inte min fina Style by stars klänning landat i min brevlåda, så det blev att slänga på sig en gammal trasa. :/ Efter en middag men min mor och far begav vi oss mot älsklingen för att sedan cykla vidare till Calle där förfesten redan var i full gång. Världens roligaste cykelfärd med Angie därbak, Centrum och trevligt sällskap får symbolisera kvällen.

En lördag: Att sova är inte riktigt min grej, så jag tänkte att en utgång och sedan uppstigning kl.6 skulle vara en enkel match. Kroppen ville inte riktigt sammarbeta men till jobbet kom jag i alla fall. Jobbet är inte värt att nämna så vi hoppas direkt till kvällen med Nathalie. I födelsedagspresent fick hon en middag på Anna-Gretas av mig så den passade hon på att utnyttja igår. Tapas-menyn där är verkligen att rekommendera. Tjocka och glada möttes vi upp av våra gamla skolkamratisar Alex&Alex och gick och åt Lyx-menyn (glass&brownie) på det nya fiket på Juneporten (och nej jag menar inte Sandys men kommer inte på vad det heter). Det är nog en ny favorit på listan iallafall!

Kameran får säga sitt:
Fredag:



En Elsa & en Angie



En blivande militär och en hemkommen tyskbo

En Calle & en Henke





Hon gillar att åka på min pakethållare hon! ;)


Kalle gillar kameran!



Men vi gillar nästan kameran lite mer!


Mitt hjärta och jag med partyaccesoaren för kvällen: Gap-kepsen.
Kvällens kommentar tilldelas Angie: Men asså Frida, ett gap sånt man äter och så med, stavas inte det med två a:n?

Lördag:


En snygg brud på Anna-Gretas



En söndag: Jobb med start i soluppgången (nästan i alla fall) och mesträning med Natti. Nu ska jag träffa Malin en snabbis innan hon far in i lumpen imon!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback