Nedräkningen har börjat

Godmorgon kära läsare!

Ja, ni läste rätt för idag blev det en lång sovmorgon till 11. Dock blev det ett avbrott i min skönhetssömn då jag gick upp vid 6 för att vinka av Malin som idag blir en militär, jisses!

Nu sitter jag och trixar med massa aupair-saker till SI, men snart väntar jobb på Hemtjänsten! :) Jag längtar nästan lite efter att få träffa gamlingarna! Ännu mer längtar jag till kvällen då det vankas en välbehövlig myskväll hos Prinsen. Jag har börjat räkna ner nu... Det är nämligen bara 5 dagar kvar nu tills vi frivilligt slänger oss ut i luften. När min far för några dagar sen sa att han aldrig skulle våga, blev jag skitskraj. Han brukar aldrig missa chansen till lite äventyr men tydligen var detta en sak som inte var med på hans lista. Ja, jag är livrädd helt enkelt men jag ska göra det!


Hittade en film från stället där vi ska hoppa på en tuff donna som vågade. Detta ger mig hopp!

Kommentarer
Postat av: S

Det är ju tur att det ger dig "hopp" annars kommer du inte ner från planet ;) hohoh

2009-08-03 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback