Greetings from Stockholm

Jag ska fatta mig kort för jag kan knappt sitta still på grund av allt pirr i magen inför morgondagen!
Dagen har spenderats i en ovanligt sval buss till Stockholm (cred till Swebus för det!), en underbar eftermiddag/kväll på sjön med älskling, metmask och äckelknot ;). Senare timmarna av kvällen har spenderats med delar av familjen Sundin på bio. En sommar med Göran var på duken, SE DEN!  Nu har vi precis avnjutit vad som sägs vara de sista svenska jordgubbarna för i år. Och nu pirrar det alldeles för mycket för att kunna skriva något vettigt. Så vi säger godnatt va? 

                                                IMORGON SMÄLLER DET!  
                                                                        ♥
     

Kommentarer
Postat av: Angie

Lycka till hjärtat, himlans avundsjuk här hemma vid min dator ska du veta <3

2009-08-08 @ 15:30:33
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback