We got sunshine

Vad jag älskar onsdagar! Speciellt sådana som denna. Började dagen med en oplanerad sovmorgon hos älskling. Någon hade visst råkat stänga av alarmet i sömnen.. hmm. Vidare för mina två lektioner i skolan och sedan en a6-runda med systra mi. Jag fann mig en söt volangtunika, som jag letat efter sen januari? ♥

Snart är det efterlängtade påsklovet här. Lite tragiskt att det är mitt sista lov någonsin och lite tragiskt att jag idag har skrivit en to-do-lista att göra under dessa dagar. Ännu mera tragiskt att det där står mer än 20 punkter. Här slutade jag räkna. Och det värsta är att det inte ens är sådana där jag-kanske-borde-göra-grejer som att rensa gardebroben. Nej, här snackar vi MÅSTE-saker! Nu ska jag kila över till prinsen. Han far till Tyskland imon med sina pojkvänner. Bira bira bira, bärs bärs bärs? Inga brudar hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback