Tuppenbra påsk

Jag citerar min kära pojkvän: " Att vara i Vetlanda är ju som att vara på spa". Att åka till en håla där det inte finns något annat att göra än att umgås med varandra (&plugga lite väl mycket med) är lovley!

Påskhelgen har som sagt spenderats med släkten i Vetlanda. Vi har hunnit med solning i farmors sommarstuga, spring i skogen, bus med kusinerna, kortspel, påskmat och massa annat mys. En hel del elvakaffe & eftermiddagskaffe är också standard när man umgås men pensissarna (hjälp med stavning tack?) För att inte tala om denna måndagsmorgon  som bjöd på Bröderna Lejonhjärta på tv med, min absoluta favoritfilm! Nu ska jag skriva klart mitt tal mot rasister. Puusss ♥

 




Kommentarer
Postat av: tutti

Hhahahahaha, jag tyckte det stod att du umgåtts med penisarna ;) liiivet

2009-04-14 @ 15:09:27
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jaaa vet att det ser ut som det! men det är rätt kul att umgås med dom med ;)

2009-04-14 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback