Långfredagen

Dagen började med sväng till Atlantis med S.et för att sedan åka vidare och träffa N&N för projektarbete. Nu är vi klara! lycka
Har nyss kommit hem från en STRESSIG dag på Mc. Massa äckel-motormässa gubbar med lökringar och olja fingrar= massa plusmenyer och annat fett ;).

Göteborgsresan med mor och syster var lovley. Underbart väder, lite dåligt med shopping dock. Ett linne och lite annat småplock. Tanken var också att jag skulle finna mig en studentklänning men testade inte ens en endaste. Om 2 veckor åker jag och älsklingen dock till hans familj i Stockholm så jag har långt ifrån gett upp hoppet. Drömklänningen finns dock endast ett klick bort, men den är lite väl saftig för tillfället. Förutom stros på stan hann vi med gym och relax på hotellet och inte att glömma frukosten! Mums!  På hemvägen åkte vi förbi lager 157 och de va de sjukaste någonsin. Vanligtvis går jag med en vagn som lååångt överstiger "max 7 plagg", men de fanns inte ett endaste litet plagg värt att prova. Jag åkte därifrån med 2 hårspray a lá 10 kronor. Mamma var glad i alla fall :)
 
Nu har jag bestämt dejt med sängen, imorron är det tidig uppstigning för inlinesrunda med Elli :) Sen far jag+familj+Steff till släkten i Vetlanda och firar påsken!♥

 

Kommentarer
Postat av: familjen

inlinesrundan var verkligen på tiden! snart igen eller vad säger du? <3

2009-04-14 @ 08:36:56
URL: http://ellinorring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback