My monday

Men jisses! Statistikhyterin råder även lite smått i min bekantskapskrets och jag blev mycket förvånad när jag klickade in på just det. Gudars vad kul! Vilka är ni alla nya läsare?

Sitter just nu och skriver på ett hisoriaarbete. Förmodligen det sista någonsin och sen går det till historian höhö. Idag har vi haft valsträning. Jag och min plutt skötte oss bra tror jag :) Sen begav vi oss till Waynes för lite eftermiddagsmys och sen hem för att springa milen med MilleMollan. Och förresten! Dodgen som jag pratade om blir min för en dag. Åh så läcker! Kom och kolla den 20 maj vid stora hotellet! ♥

 
                                                                     Balbil
                                                "Min" är absolut inte röd dock!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se er :)

2009-04-20 @ 23:29:02
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback