Easter Holiday

Yes! Mitt livs sista lov har börjat och därmed "Gå-i-i-väggen-varning-veckan". Fick nyss ett samtal från min kära vän malin som vänner samma stress som jag. Det kändes bra!

Idag har jag skrivit nästan nästan det allra sista på Au-pairansökan, tränat, träffat mina projektvänner N&N och gjort klart projektarbetet! 40 min inspelad film blev till en 5 min reklamsnutt :) Jag har också varit och köpt Hello Kitty bokmärken, det är nog bara en som läser denna blogg som vet vad jag ska med dessa till. Kassörskan hade i allafall inte den minsta aning iallafall att dömma på hennes min.

Sen vid halv 11 kommer jag på att det är sista dagen för ansökan till de 400 kommunjobben. Smart frida! Det blev panikskrivning men nu är jag klar och ansökan är inskickad. PUUH

Imon blir det först ett möte med Tant.A på morgonkvisten sen blir det scraapbook-shopping med Tutti. Vi ska göra söta fotokollage till våra blivande familjer. På kvällen blir det nog ett besök hus aupair-Anna och framåt natten kommer äntligen min prins hem från Tyskland! På onsdag väntar Götet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback