Åh åh åh matstrejk!

" Åh åh åh matstrejk kom hit och spill, åh åh åh matstrejk, fem droppar till, hör hur min kagge sjunger trall dill dill dalli dalli dill"! Yes där har ni den! Min och systers 1:a maj låt som vi precis har framfört för mor&far. Vi hade till och med plakat och allt där det stog "MATSTREJK" såklart på.

Om ni undrar va detta är så är det ett övertalningsförsök att låta min syster åka till farliga Öland på Midsommar med sina vänner. Det är Elin&jag V.S mamma&pappa. Vi matstrejkar.. det värsta min mamma vet är när man inte äter tillräckligt .Undra vem som vinner? Elin mot Öland! ♥


 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha självklart! Vi vinner fuff! Tillsammans är vi starka;)

2009-04-28 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback