So long Sweden

YES! Jag hann med allt på min TO-DO-lista och lite till idag. Kom hem från en mysig fikadate på Coffeehouse med Angie&Tutti för en stund sen. Länge sen vi träffades så det var helmys. När jag skulle ta min cykel hem åkte mina hjärtegull i bilen jämte hela vägen hem för att jag skulle slippa träffa hästpiskemannen igen. Tack mina favoritflickor!

Jag måste bara få skryta lite och säga att jag idag har skaffat mig en sån har söt bankdosa. Jag har klättrat ett stort steg på vuxenstegen och behöver inte längre gå till mamma och be om hennes kort när jag beställer kläder eller annat på nätet. Det är great!

Nu ska jag bara vänta på att min fransky, ja franska manikyr då såklart ;), ska torka och sen blir det bedtime för snart går bilen mot Köpenhamn. Denna gången ska inte någon ficktjuv få komma i närheten utav min plånbok. Önskar att jag kunde säga "Ha det så bra i kalla Sverige", men i Bryssel är det redan minusgrader. Take Care♥


Kommentarer
Postat av: julia,

helt ärligt, en bankdosa är sjukt bra! använder min jätteofta q:

hoppas du får det kul på resan. saknar dig :(

kärlek till dig.

2008-10-28 @ 22:00:09
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback