Blåmärke får inte stoppa en fredagkväll

Jag går på stan och shoppar med min mor och far. Efter att ha ätit en god lunch på Twin tar vi våran limosine hem och jag går och matar min kanin. När jag kommer in igen är det helt främmande människor i huset, men dom verkar helt okej ändå. Mannen säger att han vill ha min vita cykel. Jag vägrar och han tar med mig in i ett solarierum och lägger mig på bädden. Han tar fram en stor såg och börjar såga av mitt ben. Från taket kommer två kryckor flygande och jag kan hoppande smita ifrån dåren. Här någonstans vaknar jag...

Dagen:
• Försovning och snabbcykling till skolan ( ja på min vita cykel då förstås som jag skulle offra ett ben för)
•Svenska
• a6 med PattNatti. Köpte mig en underbar blommig väst och fina spännen.
•Historia
• Donken 17-22
• Skriva klart uppsats för sen tar jag hööööstlov :)

Imon hoppas jag verkligen på utgång! Enda bekymmret är mitt gigantiska blåmärke på armen! Okej det är ett i-landsproblem i dess rätta bemärkelse men ja skojar inte när jag säger att det är större och äckligare än hans på bilden. Och nej.. min pojkvän har inte slått mig ;) Han skulle inte döda en myra


Nu såg jag att världens bästa mamma har överraskat mig med Aftereight på sängen. Efter åtta chocklad måste väll vara okej att äta så här dags?


Kommentarer
Postat av: jag!

jääävlar va stort de har blivit nu !:O

2008-10-24 @ 12:17:12
URL: http://camillasundaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback