Sagt på Donken

Har nyss kommit hem efter att ha spenderat min kväll bland frityros och stekfett. Det finns dagar då jag älskar mitt jobb, okej överdrivet men trivs med mitt jobb då,och dagar då jag bara hatar det. Idag var en sån där bra dag, en dag med övervägande trevliga människor och inte allt för många feta&otrevliga storfamiljer. Det är sånt här som livar upp jobbet på Donken:
 
Ful moppekille 15+: Jag vill ha en nuggetsmeny
Jag: Vill du ha 6 eller 9 bitar?
Killen: Jag kan lika väl ta 6 bitar för jag ska ta en plusmeny och då får jag ju 9 bitar ändå.

Dam 70+: Jag vill ha sån där tacotallrik.
Jag: Det har vi tyvärr inte.
Arg dam: Nehe? Men då får jag väll ta en kokt med bröd!

Utländsk kille till sin kompis: I didn´t know that they had McDonalds´s in Sweden too?!

Hej du världsvane ;)


Dagen i övrigt har bjudigt på ett historieprov som gärna får gå till historien. Fast klaga ska jag inte göra, stackars sp-nördarna hade prov med Björn Tiger! Om 3 månader är det hej Biologi B och hej Björn Tiger som gäller, men tills dess tänker jag allt glädjas en stund till :)

Imon väntar jobbet igen. Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback