Helgen

Fredagen spenderades med min vän Tutti. Lite shopping på stan och a6. Vi fick för oss att jag skulle köpa mig en guldfisk så åkte därför till DjurMagazinet men där såg dom lite väl sletna ut, så vi drog oss vidare mot Maxi för att köpa fredagsmat.
70+ tant skäller ut oss för vi sjunger tydligen för högt och fult, pekar fuck you åt oss och lämnar oss kvar i ett hysteriskt skrattade. Åker till konsum i sökandet efter pepparkaksdeg, men tydligen är det inte säsong för det ännu?! Hör på maken va
Idol, tacos, kakbakande och 1 minuts häng utanför centrum gjorde fredagen!

Lördag och seriepremiär! Till och med klubbpremiär för Jönköpings handbollsflickor, dom där rosa du vet. Helfräscha med nya dräkter och allt vann vi mot Nässjö med 31-25. Det lär bli en helrolig säsong!
Tåget mot Nässjö väntade på mig på stationen och i nässjö väntade pappa med bilen redo för att köras till släkten i Vetlanda där jag spenderat resten av helgen.

Nu ska jag till min kärlek och kolla på gossip och söndagsmysa!


Dom där rosa du vet

Ciaaaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback