Fredagen den tjugofjärde

Fredagen igår kan ha varit den bästa på länge! Detta på grund utav två saker: Höööööstlov men framförallt att vi bokade klassresan till AIYA NAPA! Eftersom Natti inte hade nån bil blev vi så illa tvugna att ta löpet ner fort som tjyven  och hämta mammas bil. Sen blev det att fara in till stan i en rasande fart för att boka tjejrummet. Grabbarna bokade precis nu med :) Jag längtar redan!
Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade vår sista lektion innan lovet. Det är alltid nått visst med dom lektionerna tycker jag, ingen bryr sig egentligen och alla vill bara gå på lov.

Sen väntade en mysig shopping/ fika runda på stan med mor och sis. Ett par skor, en kjol och en söt topp och en till sak som inte gör sig bra på bild fick följa med hem:)
Torsdagens&Fredagens shopping:



På kvällen kom Steff hit för lite mysig fredagsmiddag med familjen. Sen fick han inte va kvar längre för jag och Nattisötnos skulle ut till landet för förfest på eriksgatan hos några basketbrudar. Helt okej kul :) Sen bar det av mot centrum. Efter en lyckad kväll tog jag och BeccaBus bussen hem och jag gick "våldtäcktsvägen" mot min snygging för att sova. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte snygga grejer du shoppat;)

2008-10-25 @ 13:26:30
Postat av: beundrare

du köpte skorna :D vad fina , men du har en sak som du inte kommer bli glad över tror jag......

2008-10-25 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback