Go bananas!

Helgen har varit lysande än så länge! Igår vart det träning på Sense min vän Pling. Det blev lite impulisvt så där med ett Discoaerobicspass och sen gym. Gratis träning denna vecka för alla donkenanställda. Är det för att dom tror vi äter för mycket onyttigt eller bara är allmänt feta där mån tro?

Det som skulle bli en kväll med Turkeygänget blev visst  till en kväll med dom två donnorna på bilden istället! Mys på Claras men när dom stängt kom vi till det där läget ni vet då det känns lite sent att åka hem till någon men ändå för tidigt att kila hem till sig. När jag tröttnat på att cykla efter Äckelklas,  kände vi för att go bananas. Vi åkte därför till det där nya kinastället och åt friterade bananer. Billigt,öppet och snabbt! Jo men tjena! Det sista kan man ju inte påstå att det var i alla fall. ;)


Idag vart det jobb 8-17. MUMS! Och nu är familjen Tyrén här. Middagen var en intressant händelse. Jag bara älskar det här fenomenet med barnmat och vuxenmat. På bordet stod idag kyckling för de små och anka för de vuxna. Idag valde jag barnsidan men gamlingar på 50+ som inte har den valmöjligheten då? Sväljer man sin stolhet, (läs anka ;P ), eller tjuvar man från barnmaten? Kvällen bjöd på båda varianterna! HAHA

Nu ska vi ner till stan på nya äventyr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback