Jag är velmaja

Veckan hittils har varit depp. I måndags blev min mobil, min älskade turkierklocka och ett armband jag fått av min man stulet. Av en blattejävel rent ut sagt... på bussen. Utförligare historia utlovas.  I tisdags festade vi till det lite i ett tappert försök att glömma mina sorger :P, vi naturnördar + basketnördarna+ lite annat folk. Förfest hos Daniel och sedan första studentfesten på Sliver. Kvällen var lyckad :)

Idag har jag skrivit Svenska nationella, eftersom att jag hade uppkörning när alla andra skrev det. Gick jättebra tror jag och nu stressskriver jag det Svenska NP-talet på 5 min.

Jag önskar att jag bara kunde hoppat från V.47 till V.49 så hade jag haft min kära ägodelar kvar :/ Det här suger. Vill ni nå mig nu får ni lov att ringa hem.

Måste nu köpa en ny mobil och valet står mellan samma som jag hade innan eller en görsnygg lg prada. Jag var jättenöjd med den jag hade innnan men det kanske kan vara kul med lite förnyelse? Fast pradan är nästan 2 år gammal så det kan tänkas att den är lite seg i tekniken? Ett i-landsproblem i dess rätta bemärkelse men heeeeeelp me välja. Vad tycker ni? Och våga göra mig ännu mer velig...

VS


Kommentarer
Postat av: Anonym

PRADAN!!!!

2008-11-29 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback