23 November

Och helgen är över! Kort sammanfattning vänner

Fredag eftermiddag och familjen+ Camilla åker till storstan, Vetlanda. Mys med pensionärerna på kvällen eftersom farmor&gillis åker till Thailand i mer än 3 hela månader. Snälla packa ner mig?

Lördag
åkte vi från Vetlanda till Växsjö. Hade hittat en balaffär på nätet som vi besökte. Eftersom jag vet precis hurdan jag vill ha är det svårt men visst hade dom en del fint men absolut inga höjdare ;) Hem till Jönnet och jag&sis åkte upp till Sportslife-gymmet. Alltså jag vet att det är totalt onödigt att slösa energi på men vad är de för mening med att piffa upp sig till tänderna och sen bara använda maskinerna som pose-redskap? Ett x antal donnor av denna typen befann sig denna eftermiddag på gymmet och lekte fotbollsfruar eller nått i den stilen. Irriterande är ordet.
På kvällen ryktades det om halv klassutgång men jag totaldissade för att åka till älsklingen min. Tror visserligen inte det blev nån utgång men gjorde rätt i att vara hemma för vi såg VÄRLDENS BÄSTA film ( på tittes rekommendation). Taken är den bästa filmen jag sett på länge. SEE IT ;)

Söndag Jobbet 8-17. Började med en storstädning runt hela Donken som heter duga. Efter två timmar ute i kylan släpptes jag in i värmen för att stå och göra pommes 5 timmar. En ganska sugig dag på jobbet alltså!
Kvällen har ägnats åt MatteD plugg och säsongsfinal på Ensam Mamma! Åh vad patetiskt det programmet är.  men ändå så sjukt kul!
Helgen i bilder
 
     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vilken klänning!

2009-05-05 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback