Home

Nu har vi äntligen kommit hem efter en försenad hemresa. I Bryssel vart vårt plan försenat en timme, inget och klaga över.. Men när vi sen får stå och vänta på väskorna i Köpenhamn i en och en halv timme blir man så därdär lagom glad.... 1,5 timme!! Själva flygningen tog kortare tid än att få ut bagaget alltså! Skandal! Eftersom alla  flygmänniskorna verkade vara på fikarast  övervägde jag under några deppiga moments att själv gå ut på fältet och hämta vårt bagage, tur då att jag hade en förståndig familj med mig. Nog om detta. Bryssel var underbart!  Vi hann med allt man skulle plus lite till. Sightseeing i staden, cafemys, besök på Marlenes jobb EU-parlamentet (lite stolt över kusinen måste man väll få vara), shopping, chocklad&våffelätande som staden är känd för, tågresa och stros i den genuina staden Brugge och en kväll på något som tyvärr är ett måste när man är i Bryssel, nämligen skaldjursrestaurang. Tro nu inte att jag stoppade i mig någon sliskig krabat för det ;P Just ja, igårkväll var vi på den ballaste restaurangen. Ni vet ett sånt där ställe där maten åker runt på små tallrikar på ett band. Det är smårätter och man tar det som ser gott ut helt enkelt!  När jag blir gammal&grå och har sparat ihop till en slant ska jag starta ett precis sånt ställe. Det kommer bli galant! Om du läser det här Marlene, tack för några härliga dagar nere hos dig! :) 

Ganska så jätterastlös som jag var efter en hel dags resande, har jag&Gavin nu varit ute och tagit löpet. Trots att jag gärna hade firat Halloween som alla andra nu, ska jag ägna mig åt att packa. Eller först kanske jag borde packa upp?;) Imon morgon bär det av till Älskling & hans familj i Saltsjöbaden. Åh  vad  jag  har  saknat  dig ♥

Resan i bilder

        

     

       
                           


      

























































































                                                                                                              









































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback