Snart hemma...

Men tjeeeena!

S har hackat sig in på Swebus nätverk, riktig värsting den där ;). Så nu sitter vi här i bussen och har två låånga timmar kvar tills vi är hemma i Jönkan. Steff vill kolla på nån tråkig boxningsmatch, jag vill blogga. Jag vann :) Nu surar han och kollar i nån modetidning för killar istället.

Har spenderat några underbara dagar uppe i Stockholm. Kom upp i söndags kväll och blev hämtad av älskling & hans far. Vidare mot Saltis där familjen Sundin v'äntade med middag. Kvällen spenderades med lite välbehövligt slapp i soffan.

Lördagen började med en sväng in till stan. Shoppade en klänning som jag tänkt att köpa i Bryssel, men här var på 50%-rea. Vilket kap! Efter lite mys på café med svindyra pannkakor, for vi hemåt för att ladda för höstens stora höjdpunkt! GAVIN DEGRAW! Åhh, det var magiskt! När inte ens Metro gör reklam för konsterten innan undrade vi väll vad vi hade betalat för? Men det var såå värt varende öre och dubbelt därtill! Som sällskap hade vi "snygga" Idol-Robin och utröstade Jesper, som stod precis jämte oss och bidrog med sina ljuva stämmor. Ett riktigt Halleluja moment vill jag lova!

Inte nog med att Gavin var stöööört bra, så kommer killen som var förband spelas flitigt framöver i min ipod. Jack Savoretti, mina damer och herrar. Jisses vilken röst!





Nu vill jag bara vara hemma och sova i min alldeles egna säng som jag inte har sovit i på en vecka!
Det är lycka det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback