Massa måsten

Jag har en hat-kärlek till dagar som denna, hemstudiedagar. Allt för ofta planerar man in så mycket saker som måste göras och i slutändan blir man mest besviken på att man inte hunnit med allt. Två arbeten ska skrivas, matte måste göras och projektarbete ska fixas. Till på köpet har dammråttorna party på mitt rum...

Förhoppningsvis ringer mina projektvänner N&N snart och säger att vi ska jobba häcken med projektet i eftermiddag.

Ikväll blir det THE GAAANG-reunion. Restaurang med min brudar kan inte bli bättre! Kan faktiskt inte minnas senast när vi träffades sist bara vi. Turkiet? Kommer ni ihåg när vi nästan alltid träffades på fredagarna för diverse idolmys och skitsnack. Sågs vi inte på fredagen så var det ett måste att träffas på lördagen. Vilka tider alltså ♥


Kommentarer
Postat av: DITT hjärta!

hahahha stackars frida . sorry men jag kände att jag ville ta det lite luugnt innan min match (A)

2008-11-14 @ 16:27:55
Postat av: Tutti

på min blogg valde jag mellan den bilden du har & en annan.. dock tog jag den andra. undra varför? <3333

2008-11-14 @ 16:37:24
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback