Thursday it is

Varför blir jag inte förvånad? Oturs måndad nummer ett vill jag lova. Balen är den 21.a maj. Den 22 maj åker vi nv-nördar till Ayia. Vissa åker delvis för att bli bruna till just detta tillfälle och jag tillhör denna kategorin. Det suger lite...
Antingen åker vi ändå, avbokar helt eller bokar ett nytt datum? Och detta måste bestämmas nu och inte "snart" som det annars brukar låta... Inga namn nämda alls ;)

Min lediga dag förövrigt har varit mycket fin. Vaknade upp hos Herr Morgontrött och efter x antal znoowsningar, dåliga morgonskämt och en mumsig frukost blev det pluggförmiddag med Elli. Välbehövligt. Framåt lunch traskade vi ner till Waynes för en "pluggfika" med Amanda. Vi hade väll lite väl höga tankar om oss själva att vi faktiskt skulle få något gjort.

Kvällen har spenderats på Stadsbiblioteket med Nattisötnos. Eftersom vi insåg att vi inte skulle få något gjort hemma hos någon så verkade det som ett bra alternativ. och OM det var. Förutom gubbar som porrsurfar och andra knepisar finns det inte så mycket att kolla på där.  Utmärkt!

Nu ska jag förstöra lite för dammråttorna som har fest igen på mitt rum sen blir det natti natti ♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

2008-12-04 @ 21:51:33
URL: http://c
Postat av: Amanda

uuuuuusch vilken hemsk bild !!

2008-12-04 @ 21:52:48
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback