Underbara 2 dagar i Götet

På fredagsmorgonen mötte jag upp min älskling på stationen. Han hade bara fått en liten packlista där det bland annat stod pass och badbyxor för att förvirra lite. Jag lyckades inte dölja värst länge vart det var vi skulle efter som konduktören förstörde det hela: - Jasså, ni ska till Göteborg ni! Yes!

Fredagen spenderades rännandes på stan efterjulklappar. En julklapp blev resultatet vilket va ganska värdelöst jobbat. Kvällen spenderades på hotellets relaxavdelning och ett restaurangbesök på La gondola. Alla i gamla 6E vet vart jag menar;) På hemvägen köpte vi med oss lite BJ såklart som vi sedan tillverkade ett kylskåp till. Vad gör man inte?

Lördagen började så bra den bara kan med hotellfrukost. Det är verkligen livet! Lite relaxning i bubbelpoolen innan jag plågade S:et med några timmars balklänningsletande. Och ja, det är nog dax att ge upp snart.... Alla 11? butikerna vi besökte sa att den typen utav klänning som jag vill ha, inte finns i Sverige så att säga. Här är det mer superklassiska som gäller. Hittade dock en superfin men inte alls som jag tänkt.. men 4 laxar njaaaa. Beställa på nätet eller sy upp var rådet. Jag kommer nog att köra på det senare alternativet som jag även tänkt innan :)

Lite SPARSAM shopping blev det idag med:
♥ En rosettkjol från Monki ( jag gav mig själv köpförbud utav rosettgrejer redan för mååånga månader sedan, men jag tycks aldrig lyckas)
♥ Stor halsduk, Esprit
♥ Spetbh
♥ Julklapp till Sis.

Vi hann även med ett besök på Lisebergs julmarknad. Att komma ett nummer ifrån att vinna stjärnvinsten tre gånger är ganska så jätte irriterande. Kvällen summeras som väldigt mysig men kall och jääävligt blåsig.Håll i hatten!


   


       



Kommentarer
Postat av: sis

söt klänning! du ser jätte lång ut i den;P

2008-12-22 @ 17:33:47
Postat av: malin

sötnos vad sägs om at åka till Borås den 2/1 med mig och mamma och köpa tyg :) till klänningen kramar lillan

2008-12-23 @ 10:41:02
Postat av: Till malin

Det vore jättemysigt. Ska prata med mor min men eventuellt ska jag köpa det där tyget nere på stan :D

2008-12-24 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback