Jullovsdag

Jahopp... då har  jag fått mig en fjärde kärlek och James Morrison heter han. Verkligen min cup of tea så att säga!
Idag vaknade jag hos älsklingen min och efter en rekordsnabb dusch var vi nere på stan. Mötte upp familjen och jag shoppade klart allt inför skidresan till Alperna. Jag kommer va fräck i mitt nya ställ :)

Sedan hämtade enn angie upp mig och vi+malin åkte upp till Tutti för att planera morgondagen. En tripp till Willys för inhandling och sedan blev det ytterligare en stanrunda med Malin. Vi fick med oss varsin söt bh ifrån Cream som förövrigt kan vara det bästa underklädesmärket någonsin. Nu ska jag köra lite pilates och sen möta upp min Julie för en fika.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback